19 maj - 2010

Hej igen! (-:
Sitter i soffan och är nybadad och det är huuuur mysigt som helst! :-)
Kom hem runt halv 8 och sätte på vattnet i badkaret nästan direkt och hoppade i!
Träffade Frida runt halv 5 kanske oså satte vi oss utanför hennes fönster och bara tjöta! :-) mysigt :)
Sen hjälpte jag henne att sätta ihop en tvbänk som hon antagligen har haft väldans problem med! HAHA!
Har även pratat lite mer med Camilla om hur det var att jobba där oså, och jag ska först gå några gånger med en dubbelgångare, gissar på att det blir med Camilla eller Dana faktiskt! :p sen när jag väl lärt mig allt man egentligen behöver veta så ska jag börja jobba helt själv! :-)
Camilla sa även att det kanske skulle bli jobbigt vissa gånger oså, men vafan de får man ta och det är ju änna pengar! :-D (yy)
Vet inte hur det blir med skolan dock.. :s
För det kanske blir jobbigt ibland så jag jobbar från 22.00 till 07.00 och har skola samma dag, så då blir det för mig att åka hem, fixa mig eller äta eller så, sen dra till skolan och bara vara allmänt trött, eller aa det beror ju iofs på hur mycket jag får sova.. :p
Aja, vi ser väl hur jag gör.
Nu ska jag äta nudlar och kolla runt på internet!
Puss!


Så söt är jag när jag äter nudlar och har en schnygg turban på huvet! ;-)


Kommentarer
namn? lucy

det är gött med nudlar. diggar dina piercingar!

2010-05-20 @ 03:36:13
URL: http://lucy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0