18 maj - 2010

Hejsan!
Jag pratade med Camilla nyss och hon sa att en på hennes jobb hade sagt upp sig och att Falcon behöver personal så Camilla skulle tipsa henne om mig, så nu kanske jag får nattjobb där! :-D
Huuur bra som helst ju, fast det är väl egentligen inte det jag skulle vilja jobba med men.. :s :p
Ett jobb är ju bättre än ingenting ju, inte sant? :-)
Okej, orsaken till varför jag inte är i skolan nu är delvis för att jag verkligen HATAR skolan och är skoltrött, men även att jag vaknar helt kallsvettig.. :-/ Jobbigt som satan men vafan.. Hade planer på att hoppa av skolan, vilket egentligen är jävligt onödigt nu när det bara är ett år kvar..
Har bestämt mig för att inte göra det för jag vill ha en utbildning oså..
Sen är det ju detta med allt jävla tjöt som kommer från alla möjliga håll om att jag ska sköta skolan oså, nog för att jag vet att ni hjälper mig och det är jag tacksam för, tro inget annat!
Men jag orkar egentligen inte skolan, men jag ska fan försöka skärpa mig. Okej, jag har sagt det såååååååå många gånger att det är svårt att tro mig men jag ska verkligen försöka! :-) Måste ju det ifall jag vill ha någon utbildning! ;-)
Tror seriöst att detta är den jobbigaste perioden i mitt liv hittills! :-/
Men jag är fruktansvärt tacksam för de jag har! ♥
Speciellt Frida, Robin, Jenny, Diana och Camilla!
Nej nu ska jag hämta kaffet mamma kokat! :-)
Puss!


Min syster är bäst! :-) ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0