18 maj - 2010

Hej igen..
Det blir en kort uppdatering nu.. :-)
Sitter hemma hos Jenny och gör inte så mycket, hon är ute och hjälper Eva att lämna in saker i bilen. :-)
Kom hit runt en 1 eller nåt då Jenny kom och mötte mig vid fordon och då gick vi hit. :-)
Satt och tjötade lite och drack kaffe, efter några timmar kom Eva hit så då åkte vi till skatteverket och sen till kvantum för att handla lite mat och sen hämtade de ut paket som de hade beställt och sen åkte vi hit.
Så nu har Eva snott med sig OlleJansson hem till henne och Hasse, HAHA! :p
Ja, så nu sitter vi här vid bordet och gör inte alls mycke, väntar på kaffe och sitter och tjötar om allt och ingenting! :-) Ska träffa Diana senare, men när vet jag inte, tror det blir om någon timme eller så, skulle höra av mig när jag drog härifrån iallafall. :-)
Nej nu ska jag göra annat medans Jenny plockar i ordning!
Puss!

Kommentarer
namn? Diana

Och mer kommer den växa :-) <3

2010-05-19 @ 09:09:31
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0