17 maj - 2010

God kväll!
Körde hem Diana för ett tag sen och nu sitter jag här och gör ingenting..
Frida ville att jag skulle traska dit och grilla marshmellos och snacka allmän skit! :-D
Funderar nästan på det men jag vet inte, är rätt trött så. :p
Lediga imorgon också och det är ett plus, men jag vet inte vad som händer då men det märks väl! :p
Träffade iaf Diana vid 4 eller 5 förut och då gick vi in till stan och käkade pizza, de tog 130 kr för en margerita barnpizza och en kebabpizza.. Tror de tog "lite" för mycke för de! :s
Aja, jag ska ta och fixa lite inställningar på datorn nu eftersom jag ominstallerade den när Diana var här! :)
Puss!


Det här börjar bli jobbigt.. :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0