17 maj - 2010

Hejsan!
Vaknade för en lite stund sedan, kollapå på klockan och såg att den var 15.25.. :-/
Ja men det är ju lyckat när skolan är imorgon! :p
Nae jag får väl vara vaken hela natten inatt för att orka upp men då kommer jag bara vara grinig och sånt och det vill vi ju inte! :-)
Sandra kommer snart hit på en kaffe och cigg, vet inte mer vad som händer men senare ska jag träffa Frida ville hon. :-)
Vet inte riktigt vad som händer men nåt kul! (-:
När Sandra har varit här en stund blir det säkert att vi går hem till henne som vi alltid brukar göra. :p
Ja, jag uppdaterar nog men senare för nu ska jag ta på mig ett linne, tigga en cigg av mamma och sen ut på the balkong! :-D
Puss!


Godmorgon! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0