16 maj - 2010 Godmorgon!

Godmorgon på er!
Vaknade för ungefär en halv timme sen. Känns inte alls bra att vakna så sent på en söndag. :/
Har för mig att vi är lediga imorgon men jag är inte säker alls.. :s Diana sa det nyss iaf så  jag ska ta och kika in på skolans hemsida för att kolla! :p
Jag har ingen aning om vad som händer idag, ska nog faktiskt bara ta det lugnt hemma för det är så fruktansvärt tråkigt väder.. -.-
Skulle egentligen på kalas för mina kusiner idag men jag känner att jag inte orkar med denna huvudvärken, den suger getpung! (n)
Huvudvärk är inte OK på morgonen.. (n)
Nej nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe, skicka iväg mamma till torpa för att köpa mjölk och sen har jag ingen aning!
Puss!


Guudars va gott detta hade varit! ;o :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0