15 maj - 2010

Tjo!
Ligger i sängen nyvaken.. Eller aa jag har varit vaken ett tag iofs men.. :p
Somnade inte försen vid 7 imorses för jag kollade på film till 4 och sen läste jag bloggar fram till 7!
Ibland fastnar man bara! :p HAHA!
Så vad händer idag då? Ska nog inte träffa Frida för hon ska på grillfest, och vädret är ju inte det roligste.. -.-
Igår var en heltrevlig dag! Förutom då Robins TV ville sluta fungera.. :s
Pappa hade stängt av den där framme för att jag somnat på kontrollen och sen vägrade den sätta på sig igen.. Jävligt mysko! ;o Man ska nog inte köpa tvapparater av sina kompisar ibland.. Iaf inte ett okänt märke, vet inte om ni har hört om Andersson.. Första gången jag hörde talas om de va när Robin köpte sin.. :p
Aja de kanske är bra, men inte Robins isf.. :s
Neej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen klä på mig!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0