14 maj - 2010

Godmorgon!
Vaknade för ett tag sen och har gjort mig lite kaffe nu! :-)
Inget roligt hände igår efter jag bloggat sista gången, gick in och la mig och kollade Dharma & Greg i Robins rum och han kommer hem med Christian, Tommy och Sussie.. (yy) YAAAAAY va kul! -.-
Jag fick ju panik när jag hörde att det var fler än Robin som kom så jag tog alla mina kläder och satte mig i vardagsrummet! HAHA, jag fick med mig kontrollen till TV:n men den slängde jag i hans tvättkorg för jag hade så bråttom till vardagsrummet! xD
Gick ut och rökade för att hoppas på att de skulle dra tidigare, de gick men inte bort från gården och sen hör jag Sussie sjunga "Tommy tycker om mig" högt som satan utanför.. Ja, för hon var inte full eller så!? :s
Aja efter att de dragit så gick jag in och la mig igen och somnade rätt fort! :-)
Jag vet inte vad som händer idag men jag hoppas på något kul! :-)
Vad ska ni göra idag? :-)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0