13 maj - 2010

Hej.
Sent inlägg men jag har inte haft någon ork alls.. -.-
Vaknade vid 12 eller nåt av att Camilla sa att hon och barnen skulle komma hit och hälsa på. :-)
De kom väl hit vid halv 1 eller nåt oså lekte vi lite och sen passade mamma Theo då jag, Camilla och Tindra åkte och köpte mat på maxi, det tog väl nån timme och sen åkte vi hem.
Då jag kom hem la jag mig i soffan och kollade tre avsnitt av That 70's show och höll på att slockna..
Jag är trött som en jävla jude och funderar på att lägga mig en stund men isf vaknar jag inatt och det känner jag inte för alls.. :p HAHA!
Så jag ska nog ta och hoppa i badet, vilket jag sa att jag skulle göra vid 4 men jag har verkligen inte haft orken.. -.-
Yeye, det är det jag har gjort idag.
Tror inte jag uppdaterar senare ikväll så vi hörs imorgon!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0