10 maj - 2010 uppdatering

Hejhej!
Sitter här i soffan och lyssnar på musik och väntar på att vattnet ska fyllas i badkaret så jag kan hoppa i och bara ligga där! :-D
Huuur gott som helst! :)
Trött som en jävla jude är jag och funderar på att ta med datorn in i rummet sen och kolla That 70's show tills jag somnar när jag badat klart. :)
Blir jag pigg efter badet så kanske jag ska träffa Frida en sväng men vad vi ska göra vet jag inte än.. :p
Var inne i stan förut med Diana och käkade pizza på Pizza pizza, det fick bli en kebab utan lök idag :-D
Massa gott! :)
Efter pizzan gick vi bort till försäkringskassan för Diana skulle lämna in ett papper om föräldrapenning och sen gick vi till Princess och tog varsin Macchiato som var huuuur god som helst! ;o
Sist gång jag drack det var förra året nångång, troooooor ni jag har saknat det eller!? :o
Efter vi varit på Princess gick vi bort till mvc och sen hem till Jenny på en kaffe och tjöt och sen gick vi hem. :)
Eller aa, jag träffade Frida och gick till netto och köpte cola till oss och sen satte vi oss på marken utanför i 30 min ungefär och tjötade och sen gick jag hem.. :-D
Ja, det var min dag.. :p :-)
Nej nu är nog badkaret översvämmat! :o
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0