1 maj - 2010

Hej!
Det blir ett sent och kort inlägg idag.
Känner inte alls för att blogga idag :p
Idag har jag, mamma och pappa varit på överby och köpt mat oså. :)
Skulle egentligen hämtat upp Eddie som var fast i trollhättan men när vi kommit till drottningtorget så hade han tagit sig till Vänersborg så vi åkte till etage och kikade lite. :)
Kom hem vid 4 och då satte jag mig och kollade på film.
Igår då, det var en lyckad kväll tycker jag. :)
Det gick riktigt segt i början och var bara hemma fram tills 12 ungefär då Sandra hörde av sig och sa att jag skulle komma hem till Sarah där Sandra, Sarah, Stina, Robin och Andreas var.. Heltrevligt var det och sen ringde vi taxi och åkte hem till Carro och drack där en stund och sen gick vi hem till Mogge och var där till 5 och sen gick jag hem. :p
Ja, det var väl min kväll igår. :)
Nej nu ska jag sätta på ännu en film och feta mig på chips och dricka! :)
Puss!


Let me be your sex slave! ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0