Tidsfördriv...

Var kommer du ifrån? Vänersborg
Heter? Sara Maria Savefors
Hur gammal är du? 18
När fyller du år? 23 december
Jag samlar på? Minnen. :) <3
Gröna eller röda äpplen? Röda tror jag.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Oftast är jag väl själv, men Frida eller Diana! :)
Vilken tid gick du upp idag? En timme sen, så halv 7.
Har du sovit i din egna säng inatt? Yees.
Har du sovit ensam inatt? Japp.
Har du strumpor på dig nu? Nej men snart. :p

Hur svarar du i telefon
? Beror på vem som ringer.
Vad ska du göra ikväll? Jag vet inte, vara hemma eller nåt.
Vad ska du göra imorgon? Onsdag.. Jag vet inte riktigt.

Var vill du bo när du blir sto
r? I Sverige eller nåt varmt land. :)
Vad vill du bli när du blir stor? Snygg&rik? ;-)
Är det okej att gråta? Självklart!
När grät du senast? Var det i fredags kanske..?
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren, lätt! :-D
Laddar du ner musik och filmer från internet? Ja, :p
Skulle du göra om du vann en miljon? Sååååååå mycket!!! :-D 
Bär du glasögon eller linser? Ja.. -.-
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? HAHA, nejnej!
Har du piercing? Japp, hela 4 st ;-)
öronen? Ja, fast de räknade jag inte med.. :p HAHA!
Har du tatuering? Nej, men jag vill ha! :-D
Vill du gifta dig? Tror inte det, men jag vet inte när jag blir äldre.
Vill du ha barn? Jaa :-D
Solar du ofta? Nej men fhv i sommar! (-:
Är du bra på att laga mat? Nix.. -.-
Gillar du att dansa? HAHA, ibland :-D
Hur vig är du? Värry värry bendy! ;-D höhöh
Vilken är din favoritglass? Twister, nogger black, magnum mandel och mjukglass.
Tror du på ett liv efter döden? Ja!
Bor dina föräldrar tillsammans? Yees.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Natt. :)
Vilken ögonfärg har du? Blå&grå/gröna med lite gult i.
Vilka hårfärger har du haft? Orkar inte skriva alla. -.-
Senaste låten du hörde? I'll nino - How can I live
Bukar du bädda sängen? nej
Har du kysst någon under den senaste veckan? Nej.
Vad var det senaste du sa ? Ja, jag vet.
Vem kramade du senast? Mamma.. :s
Saknar du någon nu? Ja, så otroligt mycket! :-( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0