uppdatering.

Hej igen, ska snart hoppa i badet och läsa lite. :-)
Fick sms av Camilla för en stund sen att jag skulle komma vid kvart i nio för att lära mig lite om att lyfta oså så jag kan det när jag jobbar själv. Så idag börjar jag kvart i nio och slutar antagligen 7 imorgon bitti om jag inte jobbar över och då blir det att gå hem och sova och sen vet jag inte vad som händer imorgon, blir det fint väder ska jag nog sola på balkongen eller nåt. :-)
Tänkte kolla Underworld rise of the lycans igår men jag ångrade mig när jag såg att de hade bytt skådespelare, jag hatar när de har en skådespelare i de första filmerna och sedan bara byter, filmen blir inte lika bra då. (n)
Så jag stängde av den ovh kikade runt på internet istället!
Jag vet inte riktigt vad som händer idag fram tills jag börjar jobba men det märks väl, hoppas bara på att pappa hinner komma hem innan kvart i nio för annars måste jag traska in till stan.. :p HAHA! Det lär väl märkas det med. :-)

Nej nu ska jag hoppa i badet!
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0