Torsdag 3 Juni - 2010

Hejsan!
Kom hem runt ett från Frida och hoppade nästan in i duschen direkt, så nu är jag i ordning gjord och sitter nu och äter en mugge och väntar på Camilla som ska komma hit snart och hämta mig oså ska vi åka ner rill Vargön och hämta barnen och sen hem till Camilla.. :-)
Har inte träffat mina favoritbarn på jättelänge tror jag och moster saknar sina småm favoriter! :-)
Camilla släpper av mig i Vänersborg igen vid 6-7 och då går jag hem till Frida och stannar där tills jag drar in till stan vid halv 10 för inatt jobbar jag natten, känner mig jävligt pepp ändå, neej.. :p
Känns inte alls bra för min kusin tar stundenten imorgon och jag slutar inte försen 7 på morgonen och så vill jag helst hem och sova.. så jag vet inte hur det blir, sitter och försöker få tag på Jenny men hon svarar inte.. :s
Aja, nu ska jag göra nåt annat för att fördriva tiden till Camilla kommer.
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0