Tisdag 1 Juni - 2010

Hejsan!
Har inte riktigt haft ork till att blogga idag, kom hem vid 5 från Frida. Satte mig och åt en panpizza och sen satte jag mig och prata med Robin som jag aldrig gör längre för han är aldrig hemma längre.. :-/
Men det var kul att träffa han igen :-)
Har precis tvättat håret och nu ska jag snart borsta ur det och sen möta Sandra och Frida och då drar vi till torpa. :-)
Ska vara snäll mot Robin och köpa 2 paket cigg till han oså ska jag köpa mig en cola. :-)
Fy satan va gott det var att sova ensam! Guuudars om jag ändå hade en egen lägenhet! :-(
Jag kommer iallafall ha råd med ett eget nu när jag börjat jobba! :-D
Nej, jag kommer nog hem senare ikväll så jag uppdaterar då! :-)
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0