Tidsfördriv...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Träffade kusin! :-)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Jobbade.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här.
Det sista du sa högt: "Jag vill inte prata i en bildtelefon!"
Det senaste någon sa till dig: "Men varför svarar du inte när det ringer?"
Vad har du druckit idag: Kaffe och massa vatten.
Vad var det senaste du åt: En panpizza.
Vad var det senaste du köpte: Panpizza och en chokladsak. :p
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun..
Vad är det för väder hos dig nu: Blått och molnigt :-)
Godaste glassmaken: Vanilj&lakrits, sen är ju favoriten TWISTER!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Sover du tungt: När jag inte jobbar gör jag det.
Drömmer du mardrömmar: Väääääldigt sällan!
Trivs du med ditt jobb: Jadå, har ju inte jobbat länge men hittills trivs jag! :-)
Favoritklädsel: Naket!
Favoritlåt just nu: August Burns Red - Carol of the bells
Vad ser du om du tittar till höger: Tvhyllan.
Vad gör dig glad just nu: Min pärondryck! :-)
Vad ska du göra härnäst: Poppa popcorn ;p
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Sur!
Favoritgodis: Lakrits
Kläder just nu: Mjukisar, linne, strumpor och tjocktröja
Sommarplaner?: Jobba, sola, bada, ha kul!
Hur många kuddar sover du med: 4 st :-)
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Natt.
Vad är viktigast för dig: Jag vet inte.
Är du kittlig: Yeah.. -.-
Snarkar du: Aah, lite antagligen xD
Stjärntecken: Stenbock :-)
Äckligaste insekten: Spindlar
Längtar du mest efter just nu: Tills jag flyttar hemifrån och slipper min mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0