Sluta röka! (y)

Hej igen!
Kollade med pappa om han kunde köra mig till Camilla idag men han har inte svarat än så det blir inget..
Ska träffa Sandra istället efter att hon har duschat. :-)

Har faktiskt bestämt mig att försöka sluta röka nu! :-)
Vi får se om det går eller inte men jag ska fan försöka! :p
För det första är det grymt dyrt att röka, 40 kr paketet och man röker (iaf jag) 1 paket på en och en halv dag.
Så på en vecka röker jag alltså 4-5 paket, kanske även 6 paket beroende på vad jag gör, som tex dricker för då röker jag ett paket på hela kvällen, eller om jag sitter hemma hos någon som röker inne så röker jag jättemycket. Vilket blir jävligt dyrt i längden. (n) Sen gillar inte Falcon röklukten heller och jag kommer jobba rätt mycket nu under sommaren och längre fram, och sen att det inte alls är bra för hälsan..
Jag har en cigg kvar nu och planerar på att sluta efter den! (-:
Så nu får vi hoppas på att jag klarar det!

Nu ska jag vänta tills Sandra hör av sig så går jag och möter henne tror jag.
Tills dess ska jag väl sitta här. :p


Let's make it last forever.. ♥


Kommentarer
namn? Diana

Det första du gör är att gå hem till Sandra och röker mer :-p HAHA!

2010-06-10 @ 21:17:28
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0