Ska jobba inatt.

Godmorgon!
Vaknade för en liten stund sen av att Camilla ringer och säger att Falcon vill att jag ska gå en sista brevidgång med Alma och sen är jag helt klar för att jobba helt själv. Känns bra och det det är pengar! :-D
Eller aa, vi får se om jag jobbar inatt eller inte, det beror helt på Falcon. :-)
Camilla skulle ringa senare om när jag börjar oså sen kommer Falcon ringa mig själv efter det om det är någon som är sjuk eller så och hon vill att jag hoppar in.. :-)

Har precis varit ute och kokat kaffe till mig och jag funderar på att göra mig en mugge till det för jag känner  verkligen hur tom magen är. :p HAHA!
Något i ögat har jag också om ni ville veta, ganska så halft irriterande men jag ska snart kolla om det är något som sitter där i för annars dör jag nog ihjäl! -.- och det vill vi ju inte! (n)

Nej, kaffet är klart och det skriker på mig.
Hörs senare! :-D
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0