Hemma från jobbet. 7 juni 2010

Hejsan, kom hem för en stund sen från jobbet, heltrevligt har det varit idag. :-)
Gick upp vid halv 6 för att hinna göra mig i ordning och sen runt 20 över 6 började jag traska mot stan och vid sju då jag började var jag framme! :-)
Slutade kl 3 och då körde Dana mig till tärnan typ oså gick jag därifrån och sprang in på netto och köpte mig en pan pizza för jag vart så jävla hungrig eftersom jag inte åt imorses. (n)
Så nu sitter jag här i vardagsrummet med en kopp kaffe och funderar på att städa lite. :-)
Jag har även fyllt i mina uppgifter oså nu så det har jag skickat in, känns förjävla bra att faktiskt ha egen ekonomi nu! :-)
Nej, nu ska jag kika lite på internet och sen dra över golven tror jag.
Puss&Kram!


Hallå där kött & blåbär! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0