Godmorgon! 4 juni - 2010

Hejsan!
Kom hem för några minuter sen från jobbet, fick sova 3,5 timmar inatt och är inte jättetrött så vi får se om jag somnar eller inte. :-) Ska strax äta något för jääääävlar va hungrig jag är! ;o inte OK att vara såhär hungrig tycker jag. (n) :p
Pappa var jättesnäll och hämtade mig så jag slapp gå ända från stan kvart över 7 på morgonen. :-) ♥
Jag vet iallafall vad jag ska göra oså när jag jobbar själv eftersom att jag går brevidgång nu och inatt gick jag med Alma. På måndag blir det jobb igen kl 7 på morgonen till 3 på eftermiddagen. :-) Bara för att få prova på alla tre passen.. :)
Nej, nu skriker magen efter mat!
Vi hörs senare! Juste, grattis till kusin Jimmy som tar studenten idag! :-D
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0