Godmorgon! 10 juni - 2010

Vaknade alldeles nyss med världens huvudvärk, har nog sovit lite för länge tror jag.
Somnade i 3 timmar runt 8 på kvällen och sen gick jag in och la mig i sängen vid 1 och har sovit till nyss..
Så 12 och en halv timme sov jag.. Kan ju säga att det var jävligt gott att ingen ringde och väckte mig, inte ens mamma kom in i rummet. Fyfan va gott att jag fick sova ut, men kanske lite för länge.. :p HAHA!
Vet inte riktigt vad som händer idag, kanske skulle träffa Frida men Kajsa har nåt i skolan som hon ville att Frida skulle med på så ifall vi träffas lär det ju inte bli försen efter 6-7.
Så vi får allt se vad jag hittar på! :-)
Låg och kollade film heeeeeeeeeela dagen igår, sen jag kom hem.
Kollade på Pippi Långstrump på de sju haven, Pipp Långstrump hittar en spunk, Pippi Långstrump firar jul, Pippi Långstrump på rymmen, Trolltider(:-D) och Walk The Line, jag hade filmkväll med andra ord! :-)
Ska faktiskt se klart på Trolltider nu, är på avsnittet efter att Marabella och Dora har förtrollat Gloria till en våt fläck! ;o :-D


Har ni sett trolltider? :-)
Det är min favorit julkalender och har älskat den sen jag var liten! :-D
Även Teskedsgumman var en av mina favoriter. :-)


Kaffet är nog klart nu så jag ska springa ut och hämta det och några smörgåsar och fortsätta kolla på Trolltider! :-D
Vi hörs senare! :)
Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0