Glad midsommar! :-)

Glad midsommar på er, (ni som ska fira den.) :p
Själv kommer jag fira midsommar imorgon med min bästa vän Frida och några till genom att ha en fest! :-)
Jag klagar då inte på lönen jag får ut i Juli sen alltså! ;p
Så ingen riktigt midsommar för mig.

Vaknade för ett litet tag sen av att jag hör mamma och pappa äta på balkongen, uff för midsommar mat! (n)
Uffamejjen, jag kan säga att jag är väldigt, väldigt kräsen när det gäller att provsmaka på sånt som ser äckligt ut, vad vet jag, sill kanske är skitgott, men det tvivlar jag på eftersom det stinker och ser vidrigt ut! xD HAHA!
Det skulle nog aldrig hända att jag smakar på det, inte ens makrill, eller aa vi kan ju säga såhär.. fisk öht.. :p
Nej, äta upp panpizzan som mamma och pappa var och köpte förut till ett avsnitt av SATC..? ;-)



GLAD MIDSOMMAR! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0