Boooring!

Senast sedda film - Titanic

Senast köpta skivaBrännskiva tror jag. :p

Sparar till - En kamera, grejer tills jag flyttar oså. :-)

Väntar på - Att Carina ringer och säger att jag ska jobba så jag får lite extra pengar! ;)

Pålägg som gäller - Gouda ost, kalvkorv eller pepperonikorv. 

Dagens dryck - Kaffe.

Senaste boken du läste - 14 år till salu.

Senaste maträtten du åt - Tacos!

Senaste klädesplagget du bar - Jag har kläder på mig, svart linne, grå "tunika" över och jeans.. Strumpor, bh och trosor också förståss! xD

Senaste repliken du yttrade - "all I wanna say is that they don't really care about us."

Senaste personen du pratade i telefon med - Frida. :)

Senaste personen du fick brev av - Tandläkaren

Senaste gången du sov - Vid 12.

Senaste saken du köpte - Godisstångar, om ni fattar? 3 för 10:- :p

Vad har du gjort idag - Sovit hos Frida, vaknat sur, gått hem, åkt till Maxi med Camilla, Theo och Tindra, varit med syster fram tills kvart i 8 ungefär och sen åkt hem.

Gillar du svarta kläder - Yees! :-)

Hur tidigt stiger du upp - Beror på om jag jobbat eller går till skolan?

Hur många par skor har du
- 7 tror jag.

Var har du ont - Låret och ryggen.

Kan du stå på händer - Ja.

Vad lyssnar du på för musik nu - NERadio Sweden

Vad tycker du om idrott - Jag gillar det inte alls.

Vad har du för klocka - Mobiltelefon.

Sämsta sport - All sport.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0