6 juni - 2010

Hej!
Vaknade för en liten stund sen av att Jenny ringer och kollar om jag ska vara med och måla oså och det ska jag men inte nu, är fortfarande full från igår då jag drack med Sandra, Sarah, Christian och nån kille Sarah hade dragit med upp som hette Axel.. Helt okej va de men alla som var skittrötta så de gick hem så det var bara jag och Sandra kvar.. :p
Äääänywääy, sitter och dricker kaffe och ska snart in och lägga mig i sängen igen, uff, jag är trött som en jävla jude! :o
Eller det kanske inte är någon ide med tanke på att jag jobbar kl 07.00 till 15.00 imorgon.. FYFAN VA PEPP JAG ÄR, NI ANAR INTE! ;o Noooot!
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen gå in i rummet igen.
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0