3 Juni - 2010

Hej igen.
Sitter här och lyssnar på Sean Banan - Skaka Rumpa som har fastnat i huvet på mig, Inte OK! (n) HAHA!
Ska jobba om 3 timmar och kommer inte hem försen runt 8 på morgonen imorgon. Kännér mig ruskit pepp! xD
Var precis borta på torpa med bror min och köpte cigg till honom, oså gick vi hem.
Påvägen till torpa kom Erika fram till oss och frågade om vi va syskon, vi svarade ju ja efter som vi är det och hon kläcker fram att vi är sjukt lika.. Japp, vi ser inte ens ut att vara släkt ens ju! xD HAHA!
Synfel trotts glasögonen! :p
Jag åkte hem till Camilla runt halv 4 oså hämtade vi upp Tindra och Theo och sen åkte vi hem. Camilla passade även på att åka ner till fyrkanten och köpa kyckling oså så passade jag barnen sålänge! :-)
Älskade syskonbarn, guuuudars vad moster älskar er! :-D ♥♥
Yeye, nog tjötat nu!
Puss&Kram!


Fyfan vad jag älskar er! :-D ♥
Synd bara att vi aldrig träffar Dianagumman längre! :-( ♥


Kommentarer
namn? Diana

Ingen som hör av sig så ja gör det inte heller :-p

2010-06-04 @ 14:42:05
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0