29 Juni 2010

Hejhej!
Vaknade vid 9 imorses och sen dess har jag bara kolla SATC.. Bra serie dedär! :-)
Det blev inget med att flytta Fridas möbler igår, varför vet jag inte så vi ska nog ta det idag.. Ska fråga pappa när han är klar sen.. :-) Men jag tror det går!
Ska snart dricka en kopp kaffe och sätta mig och ta en cigg på balkongen och sen hitta på nåt tills Frida hör av sig.
Igår blev det en promenad med Jenny i 2,5 timmar.. 6 km gick vi.. Hade ganska ont i fötterna när jag kom hem kan jag lova.. xD
Inatt blir det jobb och imorgon också och även på torsdag till fredag.. Så tre nätter i rad ska jag jobba.
Imorgon blir det tandläkaren kl 11, sen kl 1 ska jag träffa Jenny oså ska vi kolla en grej! :-D
Vad det är får ni veta någon annan dag. ;-D Höhö!
Nejnej, uppdaterar kanske senare om jag orkar.

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0