29 Juni 2010 uppdatering.

Hejsan!
Kom hem för ungefär en halvtimme sen från Frida.. :-)
Träffade Frida runt 3 eller nåt oså gick vi till torpa och köpte cigg och glass, det blev 2 twister och efter ca 1,5 timme efter vi kom hem till frida gick vi bort och köpte två var till.. Sååå gott med Twisterglass! :-D
Så 40 kr på bara det.. -.- xD
Gick hem till Fridas mamma runt 6 och då kom Sandra förbi oså satt vi väl där tills halv 9 då Frida var tvungen att följa med till hennes lägenhet så jag kunde hämta min tröja och mitt duntäcke och sen gick jag hem och vad folk stirrade! xD HAHA!
Yeye, nu hade jag tänk att sätta på ett avsnitt satc och äta en panpizza innan jag drar till jobbet.. :-)
Så imorgon när jag slutar ska jag hem och sova nån timme och sen ska jag till tandläkaren och efter det ska jag dra med mig Jenny och greja! :-D
Så vi hörs nog senare om jag bloggar från mobilen..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0