28 Juni 2010

Hejs! :)
Vaknade för en timme sen kanske..?
Drack med Frida igår, men lyckad var den inte när hasch började komma in i bilden.. Fyfan för det alltså! (nn)
Men innan dess vart den lyckad för det var bara jag och Frida som satt och drack, spelade kort och hade det jättekul, sen kom ju dedära hasch tjoffset..! (n)
Så jag ringde Micke och bad han skicka Nappes nummer för vi tänkte köpa ett till flak men när han väl gjort det ångrade Frida sig och ville nana istället.. :p HAHA! 
Så det blev bara de ölen jag hade och de Frida hade kvar från dagen innan.. :p Men jag blev full och go och hade det trevligt iaf! :)
Pappa och jag ska hjälpa Frida att flytta hennes grejer till hennes mammas lägenhet idag, men när vet jag inte..
Sen ikväll ska jag och Jenny ta en skön promenad ute i det sköna vädret! :-D Hihi! :-)
Nej, vi hörs, jag hade tänkt att smoooka nu..


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0