25 Juni 2010

Hejsan!
Kom hem från jobbet för en liten stund sen, fick jobba över till kvart i 11 när jag egentligen skulle sluta kl 7 imorses men fan, det är pengar och väldigt nödvändigt! :-D
Jobbar även inatt och då är det ännu mer pengar med tanke på att det är midsommar och ob-tillägg! FYFAN va jag gillart!
Ska snart sova några timmar så jag orkar jobba sen för jag skulle antagligen börja tidigare.. Camilla ringer nog när jag ska komma. :-)
Menmen, jag har fått i mig en god panpizza nu och sitter och kollar sex and the city nu och såfort avsnittet är slut ska jag ta en cigg och sen lägga mig.. :-)
Vi hörs nog imorgon bitti om inte senare ikväll.. (-:
Puss!


Pictures and some memories will have to help me through.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0