25 Juni 2010 uppdatering.

Hej igen, sitter på balkongen med en kopp te och väntar på samtalet om när jag börjar jobba..
Skulle ju antagligen börja jobba tidigare idag men det kan bli senare också så vi får väl se. :-)
Har inte alls mycket att göra, känner inte för att kolla SATC nu eller tv-serier/filmer överhuvudtaget.. Så jag får roa mig med datorn som det inte finns ett skit att göra på än att blogga/läsa bloggar, kolla facebook, lyssna på musiik oså.. Men jag hittar väl på nåt.. :-)
Vet ju inte om jag ens hinner träffa Frida idag heller så jag får träffa henne imorgon istället.. :-)
Nej, jag får ta och hitta på nåt nu innan jag går i graven!


That was fucking extreme man! ;o :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0