23 juni 2010

Hejhej!
Kom upp ur badet för ett litet tag sen.. :-)
Ska träffa Frida om en stund också efter att jag druckit upp kaffet och gjort mig i ordning. :)
Fick hem lönerapporten idag, och jag gillar vad jag ser!! ;-D höhö! ;-)

Känns inte alls fel att få mer än vad man räknat med.. HAHA! :-D Sara goes happyface!
Träffa Frida idag, mer vet jag inte.. :s Men fhv något kul!
Jag har verkligen ingenting att skriva.. :s
Jo, min bror kom hem idag för en gångsskull och vi åt frukost och tjötade! :-)
Inte ofta jag gör det längre med tanke på att han är hos Sussi hela tiden.. :p
Men det är kul att träffa han lite då och då iaf! :-)
Jaja, jag ska ta och göra mig i ordning nu och sen träffa Frida så vi hörs nog senare.. :)


You are the only exception..


Kommentarer
namn? Diana

Ja, h*n är snabb den lille skrutten :-p

kan vi nog göra kanske :-) <3

2010-06-23 @ 20:56:11
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0