22 juni 2010

Godmorgon!
Kom hem från jobbet nästan nyss.. Dana skulle lämna Clea hos någon så hon släppte av mig på marierovägen oså gick jag därifrån hem! :-)
Ska snart sova för jag har bara sovit 2 timmar och 15 minuter inatt.. :p HAHA!
Ingen aning om vad som händer idag men jag är ledig fram tills på fredag.. Känns helt okej! :-)
Glömde fylla i min lönerapport förut så Camilla skulle göra det åt mig om hon hade tid.. :-D
Ja.. Ni ser ju hur mycket kul jag har att skriva om.. xD HAHA!
Vi hörs när jag vaknat.. :-)


I left him when I found him, and now I wished I stayed..♥♥

Kommentarer
namn? Diana

Ja nån gång :-p

Vågar inte röra mig för mycket för bebis är bråkig och kommer väl snart vilja ut :-p <3

2010-06-23 @ 13:01:14
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0