19 juni 2010

Godmorgon!
Kom hem för en liten stund sen från jobbet och är trött som satan han själv!
Jobbade till halv 8 och när jag kom ner så var mamma där så jag slapp vänta! :-)
Jobbar inte försen den 24:de nu, så tills på torsdag kväll är jag ledig vilket är massa skönt! :-D
Sitter med en mugge i handen och en kopp varmt te och tänkte äta och dricka upp och sen hoppa i säng så jag inte är vaken tills ikväll igen för jag måste sova!!
På 48 timmar, har jag sovit drygt 7,5 - 8 timmar och gissar nästan på att jag kommer sova ett tag nu! :p :-)
Jaja, nu ska jag inte sitta här och dra ut på tiden så jag inte kommer i säng!
Puss&Kram!


Forget about everything and runaway..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0