18 juni 2010

Hejhej!
Kom hem för ett litet tag sen från Camilla! :-)
Hon mkom hem till oss vid 9 ungefär och då hade jag varit hemma ungefär en timme :-)
Fick sluta 06.30 idag för att det är sommarlov oså så jag sms:ade mamma och bad henne komma, då kommer hon och pappa och hämtar mig oså åkte vi till Willys och köpte mat, 7 på morgonen! ;o HAHA!
Köpte mat oså sen åkte vi hem och då ringde Camilla och sa att hon tänkte hälsa på :)
Sen åkte jag, Camilla, Tindra och Theo till Järnhandeln i Vargön och jag köpte mig en parfym, pincett och en cola. :)
Åkte hem till Camilla en liten stund efter det för att Theo var så trött så vi åkte hem och la han och åt kladdkaka och drack kaffe!
Vid 2 kom pappa och hämtade mig oså åkte vi till järnhandeln igen för han skulle kolla om det fanns någonting där som han skulle ha till nåt men det gjorde det inte så vi åkte hem igen och nu sitter jag här trött som en jude för jag bara sovit 2,5 timmar inatt.. :p
Så jag tänkte hoppa i säng och sova i några timmar så jag inte somnar på jobbet inatt! xD
Det vore ju inte så lyckat kanske? xD :p
Nejnej, äta nåt och sen nana.
Puss&Kram!


Älskade du, moster älskar dig och din storasyster mest! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0