16 Juni 2010

Hejhej.
Vaknade runt 10 av att Jenny ringer och sen att pappa ringer.
Pappa ringde för att kolla så jag vaknade för jag skkulle vara hos tandläkaren 11.20 förut..
Jenny ringde för att kolla om jag kunde traska hem till henne innan för att ge Olle mat och för att kolla så hon hade stängt av kaffekokaren, vilket hon hade gjort, hon hade faktiskt dragit ur hela kontakten. :p HAHA!
Kom hem för en liten stund sen och ska sätta mig på balkongen oså innan Jenny ringer och då ska jag möta henne oså ska vi traska ner till roddareklubben och sola och kanske bada! :-)
Frida kommer antagligen ner också! :-D
Nej, vi hörs senare, måste äta!
Puss&Kram!


Bild från då vi läste som jag inte kunde ladda upp från mobilen. :p :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0