14 Juni - 2010

Hejhej!
Kom hem för ett litet tag sen från Frida, sov där inatt och vaknade inte imorses när Anders, Andreas och Frida försökte väcka mig.Anders kastade Leija på mig, Fridas katt som jag kallar Olle, Frida petade på mig och Andreas pratade med mig och försökte dra bort mitt täcke som jag hade dragit över huvudet, trotts att jag sa att han skulle "Ge fan" som jag sa gjorde han inte det så jag blev skitsur för att de faktiskt inte lyssnade utan fortsatte att hålla på och dra i täcket och jag är fortfarande sur! Att få saker på mig när jag ligger och sover är det värsta jag vet eller när någon faktiskt försöker dra täcket av en när man ligger hos en kompis och sover.
De har gjort mig så jävla sur nu att det går ut över mamma, eller aa.. De hade gått ut över alla jag känner om de bara vore i min närhet just nu.
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe!
Vi hörs när jag inte är så förbannat sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0