12 juni - 2010

Hejhej!
Vaknade för en stund sen av att jag hade världens konstigaste dröm, har haft det i 2 dagar nu.. -.- HAHA!
Var med Diana igår så jag mötte henne vid tärnan runt 4 och då gick vi bort till netto för Diana skulle ha en cola på flaska men de va slut så vi traskade bort till torpa och köpte det och sen hem till mig och drack kaffe! :-)
Sen ville vi toppa oss så vi ringde Sandra och gick dit efter nån timme men det blev ingen klippning, hon hade fullt upp med annat, vi med xD HAHA!
Vid 12 gick vi hem, Diana till sig och jag till mig, eller aa, jag svängde förbi Frida och stannade där tills halv 4 och pratade oså och sen gick jag hem och sov. :-)
Idag ska jag åka ner till min syster och träffa henne och barnen! :-D Guuudars vad jag saknar mina små älsklingar! :-D
Och nu har jag ju pappas mobil så jag kan ta massa kort på dem! :-D WääääJ!
Yeah, det var väl det jag hade och skriva.. Kanske mobilbloggar sen. :-)
Puss&Kram!


Jag 19 dec -08


Jag 3 Juni -10


Jag är ju inte så svår att känna igen.. :p
Är ju lik mig själv från 08 bara att jag inte har tandställning.. :-)
Känner ni igen jackan fressten? HAHA!
Kommer aldrig få för mig att den ska slängas!
Sen verkar jag ju inte växa mer så den kommer nog passa mig
 några år till om jag inte blir tjock!
Men det tvivlar vi väl på? ;-) Höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0