12 juni - 2010 uppdatering.

Hejsan. Kom hem alldeles nyss från syster! :-D
Det har varit en huuur bra dag som helst! Fick träffa mina älskade systerbarn som jag saknat massor! :-D ♥
Pratade allmän skit och åt chokladmuffins som hon och Tindra hade gjort och sen fick Tindra och Theo slicka på slickepotten eller vad det heter när hon inte kunde slänga i mer i dom dära papperssakerna! :p HAHA!
Sen kom Björn och bjöd oss alla på pizza som smakade skit! (nn) Uffamejjen, har aldrig smakat på nån så äcklig pizza. Kebaben smakade korv, seriöst.. :s Inte ok! (n)
Yeah, det är typ det jag har gjort idag och jag funderar på att slänga mig i ett gott bad nu och sen sätta på någon film. :-)
Puss&Kram!


Hellloooo Theoboy! :-)

Tindraälskling moster älskar dig!

Älskade Theoboy moster älskar dig!


Kommentarer
namn? Diana

Tack för hjälpen med bloggen, den blev skitbra :-) <3

2010-06-13 @ 13:39:19
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0