11 Juni - 2010

Tjo!
Vaknade för ungefär 2 timmar sen av några sms av Camilla och Jenny, sen vaknade jag igen av att Mattias ringer och säger att jag inte behöver vara barnvakt idag..
Så jag fick sova ut idag igen. :-)
Mamma är sur för att hon inte har cigg så hon går och smäller i dörrar oså och jag sitter här och gör ingenting.
Ska man röka så ska man se till att ha råd med det. (yy)

Ska snart göra mig i ordning efter att jag druckit upp kaffet oså ska jag möta Diana som jag inte träffat på jättelänge känns det som.
Ikväll nångång ska jag hem till Sandra och hämta mitt internet som jag saknat! xD HAHA! Efter det blir det väl att jag traskar hem eller nåt.. :-)

Okej, jag känner ett pyttelitet sug efter en cigg nu, hade varit jättegott till mitt kaffe, men jag ska fan sluta för jag har inte pengarna till det, iaf inte nu.. Men när jag jobbat klart denna månaden kommer jag nog ha det! :p Men jag ska försöka att inte köpa nåt paket! :)
Jaja, nu ska jag dricka upp kaffet och göra mig i ordning och sen möta Diana! :-)
Puss&Kram!


♥♥


Kommentarer
namn? Diana

Men nu är vi två som föröker sluta så de kanske går :-p <3

2010-06-11 @ 14:50:51
URL: http://dianajohansson.blogg.se/
namn? Diana

Vi klarade det inte :-p <3

2010-06-12 @ 00:40:33
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0