Uttråkad!

Tråkigt som satan, ska snart jobba också, ännu mer tråkigt men vad ska man göra!?
Yeeeah, jag sitter iallafall här i vardagsrummet och har drat på mig lite diecent kläder för jobbet..
Ätit ungefär 7 glassar och är fortfarande massa sugen på det..
Får nog sluta hyffsat tidigt imorgon för det är Camilla som byter av mig och då brukar jag få gå när hon kommer för hon har jobbat där så pass länge att hon inte behöver dubbel personal..
Ja, vad mer kan man skriva..?
Såg Tindra utan de två framtänderna för första gången idag.. Såå söt!! :-D
Ovanligt att se henne utan framtänder, men de växer ut snart igen! :-D
Ja, dedär var väl jättekul att läsa? xD
HAHA! Nej jag ska ta och göra smörgåsar till jobbet nu, så vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0