26 Juli 2010

Hellloooooo grisnilsar! :-D
Sitter här nästan nyvaken i sängen och dricker en kopp kaffe!
Ska snart göra mig i ordning för jag, Camilla, Tindra och Theo ska åka till Siba idag! :-)
Shoppa är en av de tråkigaste sakerna jag vet.. folk tycker jag är konstig för att jag inte gillar det, jag förstår inte varför.. :s :p
Men skor älskar jag att köpa! :-D höhöhö!
Vet att jag ska köpa mina första leggings idag iallafall, mysko, jag i leggings.. Detta börjar gå överstyr! ;o
Menmen, en skjorta ska jag köpa mig också, det är allt jag vet, kanske en mascara också.. Tror inte det är nåt mer.. :s
Inte shoppingsugen alls idag, eller aa, typ aldrig, så det förvånar mig inte om jag skiter i allt och bara köper mig en mascara istället eller om jag tillochmed skiter i den och köper mig MacDonaldsmat ist..
Förvånar mig inte för 5 rostade ören! xD
Yeye, nu ska jag ta och hitta ett par braller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0