19 Juli 2010

Grisnils, Grisnils, Grisnils...
Jag känner mig inte alls glad idag, ingenting går som det borde, varken för mig eller Camilla.. Men nu jävlar hoppas vi på det bästa! :-)
Yeeyee, ikväll blir det att ta några öl med Frida och John, kommer nog bli kul! :-)
Sitter iallafall här och letar efter nån billig cykel man kan köpa så man kan ta sig till jobbet så mamma&pappa slipper köra mig hela tiden, det blir ju lite dyrare nu när pappas semester är slut för han måste ju också kunna ta sig till jobbet så det blir dyrt med bensin..
Det löser sig fhv! :-)
Annars får jag börja traska dit och hem. xD
Jaja, det blir säkert bra.. Nu ska jag iallafall dricka upp min cola och sen göra mig i ordning!


Kommentarer
namn? Frida-Li

NÅGRA öl va de ja... ;)

2010-07-20 @ 16:55:30
URL: http://misszetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0