Tidsfördriv...

SENASTE...

 

Sms:et du fick: Från Maria på jobbet "Hej :) kan du komma till kl nio? :)"

Personen du träffade: Min mamma..

Låten du hörde: Hit me - The Sounds

Personen du pussade: Tindra eller Theo.
Personen du ringde: Jenny

TV-program du tittade på: Sex and the city! :)

 

 

ANTAL...


Gånger du varit kär: 1 gång! 
Gånger ditt hjärta brustit: 1 
Hjärtan brustit på grund av dig: Ingen tror jag. :) 

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Sara är ett vanligt namn så ett antal :-) 

 

 

ÖVRIGT...


Vad har du gjort idag: Datan, ätit, sovit, legat i sängen..
Var det kul: Nej.
Hur tidigt stiger du upp: Beror på om jag jobbat.
Vad ska du göra ikväll: Jobba..

Är du seriös: Nej, jag ljuger..
Vad är du allergisk mot: Ingenting..
Var har du ont: Ingenstans :)
Använder du hårspray: Nej, inte ofta..
Kan du stå på händer: Yees.. 
Favorit serie: SATC, HImym, Vänner...

Dagens dryck: Kaffe&vatten..


Kommentarer
namn? Diana

Får hoppas på det bästa :) <3

2010-07-07 @ 11:27:17
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0