Nu har de åkt hem...

Hej!
Nu har mina små älsklingar åkt hem med Mattias och Camilla!

Camilla och Mattias stannade i ca 1,5 timmar på mat och en kopp kaffe & fika innan de åkte hem! :-)
Imorgon blir det Siba med Camilla, jag har ju en lön som jag kan köpa vad fan som helst med! ;-)
Höhö!!
Jaa, jag har ingen aning om vad som händer och fötter idag, har ju varit skittråkigt väder hela dagen så jag, Tindra och Theoboy mös framför Min granne Totoro! :-)
Igår blev det lördagsmys med Tindra framför 101 Dalmatiner, med chips, dricka och lite godis, huuur mysigt som helst! :-)
Måste ju spoila bort dem lite! ;-)
Vid nio gick jag och Tindra och la oss och sov men jag kunde ju självklart inte somna så tidigt så jag låg kvar och väntade tills Tindra hade somnat innan jag gick ut i storarummet.. :-)
Innan Camilla och Mattias ko m gjorde jag och barnen en koja på vårat vardagsrum så nu ser det ut som fan där! xD HAHA!
Mina sötbollar! :-)
Nejnej, nu ska jag hoppa i badet och slappa! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0