Nu är det natten...

Hejsan!
Ligger i sängen med min lilla älskling som sover så sött! :-)
Pippi traskar runt här inne i rummet och jag vill också ligga och sova men jag är på tok för pigg för det.. :-/
Theo ligger inne och gnäller lite men blir tyst lika fort.. :p
Imorgon kommer Robin och Sussi hit och fikar med mig, mamma, pappa, Tindra och Theo, ska bli kul! :-)
Sen ska vi gå på en promenad och äta glass om vädret håller i sig och senare på kvällen ska vi mysa framför tv:n med lite smått och gott vi köpte idag så hela dagen imorgon kommer bli helmysig! :-)
Nej, kika runt på internet så jag blir trött nångång!


Kommentarer
namn? Frida-Li

Och bara dissar festen... .____________.

2010-07-24 @ 06:59:30
URL: http://misszetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0