jomenvisstharjagkul!?

Bloggade för mindre än en halvtimme sen tror jag, kanske tillochmed 15 minuter en kvart.. Inte riktigt säker..
Jag har tråkigt, det kanske märks.. :s
Sitter här och tar en öl.. Nu ljög jag.. jag ligger.. Eller aa, halvligger för att vara mer exakt.. och tar en öl..
Såååhär tråkigt har jag! *Visar med armarna!*
Ville bara att ni skulle veta detta och tycka allmänt synd om mig som sitter här, heelt ensam också för den delen, mindre roligt.. :-(

Tänker på allt som går att tänka på, känner att det inte är så bra att tänka..
*Tänker att tänka är överskattat..*

Just nu tänker jag på (förutom att tänka är överskattat.):
ostkrokar
hur god min öl är fast den hade varit goare om jag faktiskt druckit den med någon
om jag ska sätta på en film (inte sätta, sätta.. utan sätta. ni förstår nog.)
vad gurka egentligen smakar
korkade människor, (jag är också korkad.)
bananflugor


Nej, nu orkar jag inte mer, ska traska in i köket och hämta en öl för den andra är slut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0