Hemma från jobbet!

Hejsan!
Åkte iväg till jobbet halv 11 idag och skulle bara jobba fram tills att Kicki kom men jag fick jobba över 1 och en halv timme efter att hon kommit..
Aja, det blir ju mer pengar! ;)
Camilla då, stackarn fick jobba 25,5 timmar i sträck innan hon fick åka hem.. Uff va inte kul! (n)
Eftersom det så skulle hon antaglien få vara ledig imorgon! :-)
Jag jobbar natten imorgon så den slipper hon! :-)
YeeaH, mamma kom och hämtade mig när jag hade slutat och då åkte vi raka vägen hem så jag kunde träffa min käre bror några minuter innan han stack, får fan aldrig göra det längre! :-(

Pappa är iväg och köper nåt vi kan äta nu och när han kommer hem blir det middag! Fram tills han kommer blir det SATC för mig! ;-D
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0