Grisnils!

Hemma från jobbet nu, pappa hade försovit sig när han skulle hämta mig så jag satt i busshållsplatsen och pratade med Camilla i tfn medans jag väntade på han.. :-)
Siba med Camilla, Tindraälskling och Theoboy om en stund, ska bli kul! :-)
Ska nog passa Tindra och Theo i ca 2 timmar sen också för de kunde inte hitta någon barnvakt så jag och pappa tar dem! :-)
Sitter iallafall hör med en kopp kaffe och ska snart ta med mig den ut till köket och äta frukost med pappa!! :-)
Inatt blir det jobb igen och då byter Camilla av mig och då ska jag hem och sova och sen blir det att åka till Borås hem till mormor och hämta mamma och sen är jag ledig i 2 nätter! Känns förjävla bra! ;-D
Nu ska jag traska ut i köket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0