Dansmattan..

Helloo igen! :-)
Har provat dansmattan nu, den funkeliserade inte i början men sen fixade&trixade jag! ;-)
Grym jag är! ;)
Äääänywääj, jobbit som satan är det.. Tog 3 låtar och jag orkar inte mer, kanske för att jag kör på hard när jag är "nybörjare" spelade det för flera år sedan men jag räknar det som nybörjare.. :p
Nu blir det ett bad efter allt dansande blir man svettig kan jag lova.. Jisses! ;o
Yeye, träffade Frida förut också, blev torpa och sen en sväng till Seniors där det blev pizza för Frida och en pomfritstallrik för mig. Gott och fruktansvärt mättande.. Nästan att man mådde illa! ;o
Efter vi ätit gick vi till gården som ligger bakom Johns och satte oss på kullen och feta oss på en cola och sen kom Ibbe oså gick vi till bandyplanen och kollade på när de skejtade.. :-)
Efter det gick vi hem till Frida och tog en öl, eller inte hon men jag, sen mötte jag Robin, Sussi och hennes dotter och hämtade mitt PS2 så jag kunde prova dansmattan.. :-D
Nu är nog badkaret fullt så jag ska ta och hämta en öl och lägga mig där! :-)


   
Aj lav jo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0