Börjat gå i sömnen?

Hej..
Jag tror jag har börjat gå i sömnen.. :s
När jag jobbade inatt hade jag ställt fram en kaffekopp, en sked och kaffe i vardagsrummet..?
Sen hade jag även stått och kollat på henne när hon sov för att jag trodde ju hon skulle upp och dricka kaffe men inte det.. :s
Sen en annan gång när jag jobbade natten med Alma så sov vi i lokalen och jag drömde att hon väckte mig och sa att vi skulle upp, så jag gjorde mig i ordning och sen stog jag bara där, i mitten av lokalen och glodde på Alma för hon fortfarande låg kvar!? :s Jag vet inte om detta är sådär jättelyckat faktiskt.. Och inte bara det, jag pratar mycket i sömnen också.. Uff, prata är ok, men inte gå! (n)
Jaja jag vaknade nyss iaf och ska snart dricka en kopp kaffe.. :-)
Sen ska jag kolla SATC och äta chips och dricka! :-D
Vi hörs!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0